Hvis du mod forventning ikke er tilfreds med dine varer, har du 14 dages returret gældende fra den dag du modtager din pakke eller dit lokale posthus / pakkeboks modtager din pakke.

 

RETURNERING:
1. Porto:
Det er valgfrit hvilket fragtfirma du benytter i forbindelse med at sende din vare retur, men du er ansvarlig for at sende pakken 'med omdeling' således at pakken leveres på vores firmaadresse (og ikke i en pakkeshop).

Det er også muligt købe en returlabel gennem vores returportal HER. Mulieres hæfter ikke for bortkomne returvarer, så vi anbefaler at sende returpakker med Track and Trace (så din pakke kan spores). Sender du retur med vores returlabel, er der automatisk trackingnummer på.

OBS: Du kan ikke bruge den pakkelabel, som er klæbet på pakken ved modtagelse. Hvis du bruger denne label, vil Mulieres få en bøde hos PostNord for manglende porto og dette fakturer vi automatisk kunden. Hvis du ikke afhenter pakken på Posthuset vil den blive sendt retur til os efter cirka en måned - dette godtages ikke som en returnering, da de 14 dages returret er udløbet.

2. Returseddel: 
Du skal vedlægge en returseddel i din returpakke. Denne seddel vil du automatisk få med, når du køber en returlabel igennem os.
Hvis du sender retur på en anden måde, kan du downloade den HER. (Hvis du ingen printer har, kan du blot skrive de samme oplysninger på et papir og vedlægge i din returpakke).

3. Indpakning og retur:
Varen skal returneres i samme stand og være omhyggelig indpakket som ved leveringen. Gennemsigtige poser til varerne, skal altid sendes med retur.
Du er herefter klar til at sende pakken retur. 

4. Tilbagebetaling:
Du vil automatisk modtage en mail, når vi har refunderet dine penge. Tilbagebetalingen sker umilddelbart efter modtagelsen af returvaren. Beløbet vil i de fleste tilfælde være disponibelt på din konto indenfor 5 hverdage. Være obs på at der på din konto vil stå at pengene er kommet fra SAPA Group ApS. 

 

OMBYTNING:
Hvis du ønsker ombytte en vare, fx til en anden størrelse eller farve anbefaler vi, at du bestiller en ny inde på shoppen og returner den anden vare til os. Således sikrer vi den hurtigste ekspedition af din nye vare
. Det er ligeledes muligt at skrive på retursedlen, at man ønsker at ombytte varen. Her eksisterer en risiko for, at det ønskede produkt bliver udsolgt i mellemtiden, da vi blot behandler returpakker 1-2 gange om ugen. 

 

RETURNERING EFTER DE 14-DAGES RETURRET:
Returnerer du en vare efter de 14-dages returret er overskredet, kan du ikke få pengene tilbage. Du vil i stedet modtage et elektronisk tilgodebevis svarende til det beløb, som du har returneret.

 

VI TAGER IKKE VARER RETUR HVIS:

  • Vare(n) er påført parfume, sminke, dyrehår eller røg/sved lugt.
  • Vare(n) har været brugt (f.eks. hvis hangtags eller mærker er fjernet). 
  • Vi har ikke returret på vores strømpebukser og strømper.

Dette sikre dig som kunde, at du altid modtager en vare, som er ubrugt.

 

RETURNERING SKAL SKE TIL FØLGENDE ADRESSE:
Mulieres
Hulvej 31B, dør 6-7
6731 Tjæreborg

 

Skal du sende en reklamation retur? Læs mere her