I henhold til købeloven ydes der 2 års reklamationsret på varer købt hos Mulieres.

Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal huske at reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen.

Følg nedenstående guide - så finder vi en løsning :-)
1. Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles til Mulieres via mail: kundeservice@mulieres.dk indenfor 1-3 dage efter varens modtagelse. Du bedes angive hvori manglen består og vedhæfte et billede heraf.
2. Forsendelsesomkostningerne i forbindelse med reklamationer dækkes af Mulieres.dk, og du skal huske at meddele fejlen eller manglen inden du sender varen retur til os.

__

Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering eller ringe vedligeholdelse.

Der kan ikke reklameres over lynlåse, knapper, palietter, perler og blonder samt lukkemekanisme på tasker.
Vi har desuden heller ikke reklamationsret på vores strømpebukser og strømper.

Du skal afgive en erklæring omkring produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen, da afhjælpningsprocessen så går hurtigere.

Skal du returnere en vare? Se mere omkring returnering her.